fredag 23 november 2018

Helgläsning vecka 47

Nu har vi fixat det mesta för den här veckan. Jag har varit hos doktorn och det gick bättre än förväntat. Maken var ute på en inköpsrunda i förmiddags så nu är det mesta färdighandlat för helgen och början av nästa vecka. Det som återstår under helgen är bara det vanliga med tvätt, städning och matlagning. Så egentligen borde jag nog få rätt så gott om lästid i helgen.Min läsplanering för veckan fick stuvas om lite i veckan, men planeringen håller nästan i alla fall, det är bara en bok som fått skjutas över till nästa vecka förutsatt att läsningen i helgen går som tänkt.



Det jag tänkt läsa den här helgen är






Lupus av Jens Henrik Jensen
Läser jag just nu







Under Fårös himmel av Ronnie G. Lundin















Lupinens gåta av Theréze Ingmarson









Vad ska du läsa i helgen?

1 kommentar: