lördag 10 november 2018

Veckans bokmärke vecka 45


Vad har du mellan sidorna den här veckan? Är det senaste kvittot från ICA, ett gem från jobbet eller kanske du också alltid använder ett bokmärke? Är det inte dags att visa upp vad du använder just nu? Eller kanske du är som jag, samlar på bokmärken? Oavsett vad du använder, visa upp det! Lägg gärna en länk i kommentarerna så jag också kan se vad du har mellan sidorna.

-------------


Det här kanske inte var tänkt som ett bokmärke men det fungerar perfekt som det. Jag fick det med recensionsexemplaret av 

Grannen from Hell av Carina Aynsley (titeln är länkad till recensionen och där finns mer info om boken)

 Jag vet inte om det var tänkt att vara ett bokmärke men jag använde det ändå som det när jag läste boken och det fungerade alldeles utmärkt, 

2 kommentarer:

  1. jag har också olika saker till bokmärken, helt gratis irländskt:
    https://hannelesbibliotek.blogspot.com/2012/01/bokmarken.html

    SvaraRadera
  2. Mitt förråd har börjat tunnas ut ... men dagens bokmärke är fint tycker jag! https://klimakteriehaxan.blogspot.com/2018/11/en-stor-konstnars-minsta-verk.html
    Har aldrig hört talas om Aynsley.

    SvaraRadera