måndag 17 juni 2019

Sammanfattning/utvärdering vecka 24

Av någon underlig anledning var det väldigt segt med läsningen och recensionerna under vecka 24. Jag tyckte jag satt och läste hela tiden, men ändå blev det inte så jättemycket läst och det var lite likadant med recensionerna. Det kändes som att jag kom igång så bra i början på veckan men sen tog det bara stopp. Och jag som tänkt komma ikapp med allt under den veckan. Men det är ingen idé att bli stressad av att det går segt, det är bara att ta nya tag och försöka komma igen. Jag trillade dit på ett extrapriserbjudande och köpte böcker, men som tur var så lyckades jag hålla igen lite ändå så det blev bara två böcker köpta.

Det som hände läs- och bokmässigt under vecka 24 var

Jag läste ut 2 böcker

Vi for upp med mor av Karin Smirnoff
Disekvilibrium av Oskar Källner

Jag publicerade 3 recensioner

Bestraffaren - Pia Kask
Pojke slukar universum - Trent Dalton
I kloka kvinnors sällskap - Célestine Vaite

Det dök upp 5 rec.ex i brevlådan

Fångar i Luxor av Michael Wiander
Flickan i blått av Torhild Elisabet Sandberg  & Emily Ryan
Pojken med örnen av Torhild Elisabet Sandberg & Emily Ryan
Papa av Jesper Stein
Falken från Sparta av Conn Iggulden

Jag köpte 2 böcker

Innan ni tog oss av Lisa Wingate
Störst av allt av Malin Persson Giolito

Trots att det var segt så fick jag ju lite gjort i alla fall så jag får väl vara nöjd ändå.





1 kommentar:

  1. Jag kan förstå känslan när man har tänkt sig mer men samtidigt fick du ju ändå en hel del gjort, tycker jag! Trevlig läsvecka, önskar jag dig!

    SvaraRadera