fredag 8 januari 2021

Helgläsning vecka 01

Det blir en lugn helg igen med ingenting speciellt inplanerat nu när jul- och nyårshelgerna är gu'skellov över (även om de också var väldigt lugna).  Mycket handlar om matlagning just nu. Det vi har inplanerat är att skinkan ska skäras ner i helgen och så gör vi en stor pyttipanna av potatis och sånt som blivit över efter julen (köttbullar, korv, skinka osv) så att vi får ett antal färdiga middagar in i frysen. Förhoppningsvis kommer jag alltså få ordentligt med tid för läsning och recensioner och jag måste speciellt koncentrera mig på recensionerna så att jag kommer i kapp med dem. Läsningen går av sig självt just nu så det behöver jag inte bekymra mig om. 

Det jag tänkt läsa i helgen är


Den sovande nymfen av Ilaria Tuti

Läser jag just nu






Lögnspiran av Joseph A. Davis






Mörkret före gryning av David Baldacci






Vad ska du läsa i helgen?








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar