måndag 11 januari 2021

Sammanfattning/Utvärdering vecka 01 2021

 Vecka 01 blev en katastrofvecka till då jag inte fick nånting gjort. Istället blev det mycket funderingar kring allt som hänt under 2020 och vad som vi har framför oss under 2021 och självklart kunde jag då ite koncentrera mig på läsning och recensioner. Som grädde på moset slog såklart hjärntröttheten till och då var det bara att ge efter och ligga i soffan och vila (och sova). Det var faktiskt först på söndagen som jag började känna mig som en normal människa igen och tog mig ur den där förlamande tröttheten. Men allt det här betyder ändå att resultatet för vecka 01 är katastrofalt. Nu är det bara att hoppas att kommande vecka blir bättre, fast sämre kan den nog inte bli.

Det jag gjorde var


 Jag läste klart 0 böcker

Jag publicerade 1 recension

Månsystern av Lucinda Riley 

Det fanns 0 böcker i brevlådan

Jag köpte 0 böcker


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar