onsdag 16 oktober 2013

Omslagsonsdag #14 - Moln

I Omslagsonsdag #14 vill Bokpotaten att vi visar upp omslag med moln. Och jag blev faktiskt nästan chockad över hur mycket moln jag hade på mina omslag. Det var faktist så många molnomslag att jag bara tog med de första 18 eftersom det hela tiden dök upp fler moln när jag kikade runt i bokhyllorna




Jag börjar ju undra om jag omedvetet väljer en bok om det finns moln på omslaget... Vad har moln för symbolisk betydelse?

Min favorit är Himmel över Everest. Vilken är din favorit?





4 kommentarer:

  1. Kvinna i grönt och Vecka 36 har jag också. Gillar verkligen den sistnämnda.

    SvaraRadera
  2. Du tog med de som jag hoppade över, jag hade också för många :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, man undrar ju om det har någon symbolisk betydelse att man skaffar sig massor med böcker med moln på omslaget?

      Radera