onsdag 24 september 2014

Omslagsonsdag #59 - En massa bokstäver

Det är ganska sällan jag tänker på omslagt på boken förutom då såklart när jag köper en bok. Omslaget är ju då det första man ser och det som ofta gör att man blir nyfiken på en bok. Så jag känner att det nog är bra för mig att varje onsdag delta i Bokpotatens Omslagsonsdag och titta lite extra på omslagen. Den här veckans tema är En massa bokstäver, och då ska man alltså visa upp omslag där bokstäverna fått bre ut sig och nästan tagit över.
Det var inte helt lätt det här och riktigt "rena" omslag var inte lätta att hitta så jag tog också med omslag där inte bara titeln på boken utan i vissa fall titeln tillsammans med författarnamnet fått bre ut sig.

 

 

 

Jag gillar Jag är med bandet. Vilken är din favorit?



5 kommentarer:

  1. Bara människor gillade jag!

    SvaraRadera
  2. Tycker om omslaget till Bara människor.

    SvaraRadera
  3. Jag är väldigt svag för Bara människor :)

    Jag har förresten taggat dig i Countdown Survey, om du skulle vilja göra den :)

    SvaraRadera
  4. Jag gillar "Slutet på Mr Y", och en bra bok att läsa var det också, förutom att den är snygg.

    SvaraRadera
  5. Bara människor har ett supersnyggt omslag! :)

    SvaraRadera