fredag 19 februari 2021

Helgläsning vecka 7

Jag hoppas på en lugn helg så jag kan ägna mig helt  åt läsning och recensioner. Än så länge är det tomt på schemat och i och med att det inte kom nånting speciellt med posten heller idag så finns det ingenting akut att ta tag i förutom då sagda läsning och recensioner.Jag vet ju ändå att med tanke på hur de senaste veckorna varit så lär jag sova och vila lite mer än vanligt den här helgen i förhoppning om att vara pigg och utvilad när måndagen väl är här. Och jag hoppas väl ändå hinna fixa en hel del läsning och recensioner under helgen.



Det jag tänkt läsa den här helgen är

Tatra av Lisa Hågensen






Skandal i svart av Jessica Fellowes






Örådet av Jakob Sverker







Vad ska du läsa i helgen?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar