onsdag 10 februari 2021

Omslagsonsdag vecka 6: Byxor

 

I vanliga fall bryr jag mig inte så mycket om utsidan utan det är insidan som räknas, men när det gäller böcker så är ju omslaget det första man ser. Så på onsdagar visar jag upp omslag efter ett givet tema. Det är bara omslaget som gäller, innehåll och titel spelar ingen roll.

Vill du också vara med och visa upp omslag så lägg en länk i kommentarerna så jag hittar dig sen. Du har hela veckan, fram till nästa onsdag, på dig att lägga upp dina omslag. Fri tolkning och OK att leta rätt på omslag var man vill.
Just nu är det så kallt ute och lite svalare inne än vanligt att jag som är väldigt frusen av mig måste se till att vara ordentligt klädd hela tiden. Att vara barbent hemma eller ens sova barbent går alltså bort helt så temat den här vecka blir

BYXOR

------------
De här omslagen har jag plockat ur mina mappar för lästa böcker de senaste åren.













3 kommentarer:

  1. Jag tror att min favorit bland dina är Dolken från Tunis. Här är mina omslag:
    https://skrivrobert.blogspot.com/2021/02/omslagsonsdag-v-6-byxor.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Där är det ju verkligen byxorna som är i fokus!

      Radera
  2. Du hittade många byxor! ;) Jag fick leta lite men det tycker jag bara är roligt. Här är mina:
    https://ettmystisktbibliotek.blogspot.com/2021/02/omslagsonsdag-v-6-byxor.html

    SvaraRadera