söndag 21 februari 2021

Läsplanering vecka 8

 Det har varit mycket annat än läsning som jag varit tvungen att ägna mig åt men som det ser ut nu blir nog vecka 8 lite bättre. Jag har ingenting inbokat på schemat, arvsskiftet är till hälften klart och nu väntar jag bara på en hög med blanketter som ska komma från banken i Finland, så kan vi göra avslut på resten också. Om allt går vägen som jag har tänkt mig så borde jag ha gott om tid att lägga på läsning och recensioner under vecka 8. Jag börjar ju sakta närma mig tiden då jag är ikapp med både läsning och recensioner men då gäller det att ingenting oförutsett händer som omkullkastar mina planer. Tyvärr har det ju varit så, om man ser bakåt, att varje gång jag pustat ut och trott att det värsta är över så blir det katastrofläge och det är bara att släppa allt annat och rädda vad som räddas kan.

Det jag tänkt läsa under vecka 8 är

Tatra av Lisa Hågensen






Skandal i svart av Jessica Fellowes






Örådet av Jakob Sverker






Rovhjärta av Ulrika Rolfsdotter






Vad ska du läsa under kommande vecka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar