måndag 15 januari 2024

Årsplanering 2024

 


Årsplaneringen för 2024 blir ganska generell jämfört med hur den har varit tidigare. 

1. Jag ska försöka komma ikapp med läsningen så att i alla fall en del av bokhögarna försvinner
2. Recensionerna måste jag också komma ikapp med eftersom många lästa böcker legat på hög i väntan på att jag ska orka recensera dem. Just nu har jag börjat ta itu med dem och jag hoppas kunna öka tempot lite så att jag kan få undan dem.
3. Vara väldigt försiktig och restriktiv när det gäller att ta emot rec.ex, man vet ju inte riktigt hur det ser ut framledes med div andra åtaganden.
4. Inte ta på mig några av de tidigare "utmaningarna" som jag deltagit i, utan hålla mig till veckoaktiviteterna tills jag vet hur mycket jag orkar och hinner med.
5. Vara noggrann med bokföring av läsning så jag håller koll på det jag gör. 
6. Uppdatera bloggen både till utseende och innehåll


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar