tisdag 3 februari 2015

Top Ten Tuesday - böcker jag inte läst

På tisdagarna håller The Broke and the Bookish nånting som heter Top Ten Tuesday och den måste jag ju vara med på. Egentligen skulle jag inte riktigt ha tid idag, men tänker försöka i alla fall trots att ämnet egentligen är helt fel för mig



Top Ten Books I Can't Believe I Haven't/Want To Read From X Genre

Jag håller mig ju överhuvudtaget inte till en eller bara några genréer utan hoppar glatt runt i de flesta. Men min lista får då bara bli böcker generellt som jag inte fattar att jag inte läst ännu. Några av dessa har jag kommit så långt med att jag skaffat den och de väntar i bokhyllan, men än så har jag inte hunnit börja på dem.



Blonde av Joyce Carol Oates











De välvilliga av Jonathan Littell












Wolf Hall av Hilary Mantel











För in de döda av Hilary Mantel











Hemlös av Gail Carriger











Pottungen av Anna Laestadius Larsson











Silkesmasken av Robert Galbraith












The Narrow Rod to the Deep North











Vanmakt av Thomas Erikson











Vedergällning av Thomas Erikson















2 kommentarer:

  1. Båda de där av Erikson borde jag ha läst för längesedan, de står här båda två.

    SvaraRadera
  2. The Narrow Road to the Deep North är jag lite nyfiken på :)

    SvaraRadera