måndag 9 februari 2015

Utökad önskelista

Trots att jag försöker hålla igen på bokinköpen så har min önskelista precis utökats med några böcker som jag med säkerhet vet att jag kommer att köpa ganska snart












Bengal Cats and Kittens: Complete Owner's Guide to Bengal Cat and Kitten Care av Taylor David
Bengal Cat: The Ultimate Guide to Owning a Bengal Cat av Tracy Turner
Savannah Cats and Kittens: Complete Owner's Guide to Savannah Cat and Kitten Care av Taylor David
Savannah Cat Orners Manual: Savannah Cats Facts and Information av Elliott Lang

Trots att jag vet att jag kan få tag det mesta av informationen på nätet så vill jag alltid ha någon typ av referensmaterial i pappersformat också. Även om dessa är relativt nya (2013 o 2014) så måste jag ju nu ckså kolla ifall det finns annat också på t ex Amazon eller Book Depository...och min man lär sucka djupt när han inser att vi nu ska ha ännu fler böcker...

2 kommentarer:

  1. Bengaler är väldigt vackra. Savannah kände jag inte till. Kul med kattböcker!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Savannah är ju rätt så ovanlig, finns t ex bara en uppfödare i Sverige, så det är nog inte så konstigt att du inte kände till den rasen.

      Radera