fredag 24 april 2020

Helgläsning vecka 17

Det blir en nästan en likadan helg igen som de senaste veckorna, förutom att jag den här helgen måste jobba superfokuserat på inlägg för kommande vecka. Jag kommer nämligen vara borta ett par dagar men jag har tänkt mig schemalägga lite inlägg så att det ändå händer lite på bloggen. Och läsa måste jag ju definitivt, min läsahög har vuxit ordentligt igen så det är bara att kavla upp ärmarna och sätta igång. Det jag har planerat läsa i helgen ser mycket ut till antalet men alla böckerna är lättlästa och relativt tunna så det bör inte vara några problem med att hinna med dem. Vi kommer ju att stanna hemma hela helgen och trots att jag ska försöka skriva så många inlägg färdigt som möjligt så lär jag ju ha tid att läsa också.


Det jag tänkte läsa den här helgen är


Bortförda av Oskar Källner & Karl Johnsson











Järnrosen av Oskar Källner & Karl Johnsson












Rättskiparen av Lotta Luxenburg











Låt spelet börja av Christina Schiller









Vad ska du läsa i helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar