söndag 19 april 2020

Läsplanering vecka 17

Kommande veck blir i stort set likadan som tidigare veckor förutom att jag ska iväg på måndagen för att ta bort en godartad tumör vid ögonbrynet. Det är enda måste på mitt schema för vecka 17 så även om hela måndagen lär gå åt (tidigt hemifrån- 1 behandling - vänta i 3 tim - 1 behandling till) och så återhämtning dagen efter så lär det ändå funka ganska bra utan att det stör mina planer alltför mycket.  Eftersom jag nu kommit igång riktigt bra med bokläsningen så hoppas jag såklart att jag ska hinna läsa så mycket att jag kommer ikapp med läsningen och samma gäller recensionerna. Den här gången har jag plockat fram ganska många böcker, men de flesta av den är ganska så tunna så läsningen lär gå undan (hoppas jag i alla fall)



Det jag tänkt läsa under kommande vecka är

Längs den lila linjen av Deepa Anappara
Läser just nu











Bortförda av Oskar Källner && Karl Johnsson










Järnrosen av Oskar Källner & Karl Johnsson











Rättskiparen av Lotta Luxenburg












Låt spelet börja av Christina Schiller









Vad tänker du läsa under vecka 17?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar