måndag 13 april 2020

Sammanfattning/utvärdering vecka 15

Även om jag inte fick så jättemycket läst under vecka 15 så kändes det ändå som att jag började komma igång med bokläsningen igen. Det var lite likadant med recensionerna, jag lyckades publicera ett par, men där kändes det också som att det börjar lossna nu. Jag har ju bestämt att jag behöver inte ha totalkoll på vad som händer i omvärlden utan det räcker med att läsa senaste nyheterna på morgonen och på kvällen och strunta i att gå in xx antal gånger på dagarna bara för att ha totalkoll. Jag deltog också i Mias Påskläsutmaning och det var kanske den som gjorde att allt äntligen började lossna. Nu är det bara att hoppas att allt fortsätter på det här sättet så jag kommer ikapp med allt som jag hamnat efter med under de senaste veckorna.

Det som hände under vecka 15 var

Jag läste ut 1 bok

Catalana av Lihammer &Hesselbom

Jag publicerade 2 recensioner

Allt var för Liv av Aliya Dahlgren
Sunny av Amanda Tartt

Det fanns 1 rec.ex i brevlådan

Låt spelet börja av Christina Schiller

Jag köpte 0 böcker


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar