fredag 11 september 2020

Helgläsning vecka 37

Öäsningen den här veckan hae inte riktigt gått så bra som jag hade hoppats, så jag får försöka ta igen det lite under helgen. Imorgon åker vi över till brorsan med lite födelsedagspresenter (han fyller år på söndag) och på söndag ska vi planera för födelsedagsmiddagen på måndag då make fyller år då. Och nu fyller han riktig"ålderspension" så det måste ju firas. Fast egentligen är det nog ingenting att fira att inkomsterna går ner ännu ett snäpp...
Men det här betyder att jag bör ha gott om tid att läsa och skriva recensioner den här helgen och det behövs för nu är jag snart ikapp med det mesta och då blir det lite mindre stress och jag kan ta det lite lugnare och skriva mer utförliga recensioner osv

Det jag tänkt läsa den här helgen är


Morden i London av Mick Finlay
Läser fortfarande men hoppas bli klar med den i kväll.











Gravplaneten av Oskar Källner & Karl Johnsson











Siri av Lisa Hågensen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar