onsdag 30 september 2020

Läsplanering Oktober 2020

 September tar slut alldeles för snabbt och det är nu dags att planera läsningen för Oktober. Här dyker det upp en del av de böcker som redan var med i september månads läsplanering men som jag inte hann läsa, för september led jag fortfarande av efterverkningarna efter den kaosartade sommaren. Men oktober bör kunna bli bättre än månaderna det senaste halvåret.

De böcker jag definitivt vill fokusera på under oktober är

Månsystern av Lucinda Riley











Tigerstaden av Philip Birk


Bibliotekarien i Auschwitz av Antonio Iturbe











Inte heller sängläsandet har gått som jag hade hoppats så jag hann inte börja på en ny bok och hyllvärmaren från förra månadsplaneringen kvarstår

Blandat blod av Katerina Mazetti






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar