söndag 6 september 2020

Läsplanering vecka 37

Kommande vecka blir en vecka då jag hoppas komma ikapp med både läsning och recensioner. V har ingenting inplanerat, än så länge,inga möten, inga telefonmöten och inga provtagningar på schemat och det mesta tuffar nu på som det ska av egen kraft. Jag har också vilat upp mig nu så pass mycket att jag nog inte behöver lika mycket pauser som jag behövt hittills, alltså bör jag kunna lägga mer tid på läsningen och bloggen. Sen är det bra att hålla tummarna att det verkligen blir som det är tänkt, att det inte händer något oförutsett (för sånt har jag nu fått nog av). Eftersom jag inte fick speciellt mycket läst under de gångna veckan så hände det mest kvar från förra veckoplaneringen förutom att det blev en bok som byttes ut. Jag är medveten om att jag kanske är alltför optimistisk när det gäller hur mycket tid och ork jag kommer att ha men bättre det än att förvänta mig de värsta. Och om jag sen inte hinner med allt så får det bli så, men då har jag i alla fall nåt att sikta på.

De böcker jag hoppas hinna läsa eller i alla fall börja på är




Morden i London av Mick Finlay
Läser just nu












Siri av Lisa Hågensen











Han dör om du inte av Peter James











Gravplaneten av Oskar Källner & Karl Johnsson











En nästan perfekt mamma av Lilly Emme











Vad har du tänkt dig att läsa under vecka 37?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar