söndag 27 september 2020

Läsplanering vecka 40

Jag har bara en inbokad tid under kommande vecka och det är ett tel.samtal med en läkare med en liten uppdatering när det gäller mina mediciner. Utöver det så disponerar jag tiden som jag vill så jag hoppas hinna med massor med läsning och recensioner. Lyckas jag hålla ett bra tempo den här veckan så lär jag ha kommit ikapp med i alla fall recensionerna i slutet på veckan.  Trots mycket tid, ork och läslust så tänkte jag vara lite försiktig med planeringen, har märkt att det ofta straffar sig att vara optimist när det gäller sånt här.



Det jag tänkt läsa under vecka 40 är

En nästan perfekt mamma av Lilly Emme (läser just nu)

Han dör om du inte av Peter James

Den lilla bokbussen i Provence av Nina George

Tigerstaden av Philip Birk

Vad ska du läsa under kommande vecka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar