torsdag 30 november 2023

Helgfrågan vecka 48

 



Det har varit en bra dag idag förutom att jag inte riktigt hunnit med allt jag skulle velat göra. Men det är ingenting att göra åt utan jag får försöka planera min tid lite bättre imorgon. Och nu har vi faktiskt redan börjat fundera på att minska lite till på min eftermiddagsvila och öka på aktiv tid för att jag inte ska behöva stressa så mycket. Men en sak till hinner jag ju ikväll och det är att svara på Mias Helgfråga, som lyder

Har ni några tips på julböcker?

Det här är jag jättedålig på, det är bara för några år sen som jag började läsa "julböcker" så mina förslag är nog sånt som de flesta redan läst


Och så självklart


En julsaga av Charles Dickens



4 kommentarer:

  1. Colgan funkar alltid, tack för de andra tipsen.

    SvaraRadera
  2. Dickens ska jag se till att klämma in. Har nån Colgan också i hyllan, en julvariant har jag för mig. Hon har ju skrivit så himla mycket!

    SvaraRadera
  3. Gillar äldre klassiker som julberättelser bäst. Så En julsaga hade jag också med.

    SvaraRadera