onsdag 1 november 2023

Omslagsonsdag V 44 - Snö

 


Dags att försöka komma igång med de "vanliga" aktiviteterna på bloggen och då börjar jag med att starta Omslagsonsdag på nytt (fick en förfrågan om den nyligen). Ni får ursäkta om det går lite knackigt nu i början men jag hoppas kunna göra upp lite teman i förväg så småningom.
Hoppas några kan tänka sig att delta i Omstarten. Svara i egen blogg och länka gärna hit....och lägg upp länk till din blogg i kommentarerna....

Det har ju förvarnats om snö den här veckan och det betyder ju att vintern snart är här. Och det gjorde det lätt att komma på veckans tema, som alltså blir SNÖ









1 kommentar:

  1. Men så roligt att Omslagsonsdag är tillbaka! Jag kom inte alls på lika många omslag som du, men sånt brukar kunna variera. Min favorit bland dina omslag är Annars skjuter jägaren mig. Här är mina omslag:

    https://skrivrobert.blogspot.com/2023/11/omslagsonsdag-vecka-45-vinterljus.html

    SvaraRadera