torsdag 30 november 2023

Hett i hyllan #433 vecka 48

 


Nu har det blivit riktig vinter vilket också betyder att jag fryser konstant. Men det är inte så mycket att göra åt, det är bara att sätta på sig mer och tjockare kläder. Nu är det i alla fall torsdag och då ska vi bloggare visa upp våra hyllvärmare i Monikas Hett i hyllan

Min hyllvärmare är en bok som jag verkligen längtar efter att börja läsa


Ryska dockor av Martha Hall Kelly (titeln är länkad till förlagets sida där det finns mer info om boken)
Den här boken fick jag 2021 och har faktiskt ända sen dess längtat efter att få läsa, men ännu inte hunnit med det, men snart så...


3 kommentarer:

  1. Jag har läst Lilac Girls av den författaren

    SvaraRadera
  2. Intressant att hon skriver romaner om kvinnor som har funnits i verkligheten.

    SvaraRadera