torsdag 16 november 2023

Hett i hyllan #431 Vecka 46

 


Torsdag och då ska vi visa upp våra hyllvärmare i Monikas Hett i hyllan.
Som sagt så har jag drivor av olästa böcker överallt, för trots att jag knappt läst något de senaste åren så har jag självklart fortsatt att köpa och få böcker...Nu försöker jag ju komma ikapp, men det går långsamt så högarna minskar inte nämnvärt. Hyllvärmaren jag ska visa upp idag är




Solsystern av Lucinda Riley (titeln är länkad till förlagets sida där det fiinns mer info om boken)

Den här boken fick jag i julklapp december 2020. Jag har läst alla de tidigare delarna och jag längtar efter att få sätta igång med den här men så länge bokvagnen med rec.ex i köket är överfullt så måste jag beta av dem först.











8 kommentarer:

  1. Det här är en serie som jag inte är nyfiken på och det känns faktiskt ganska skönt.

    SvaraRadera
  2. Jag tror jag håller med Monika här! :)

    SvaraRadera
  3. Jag känner ju till serien, det kan man knappast undgå. Det verkar vara många som tycker om den. Men jag har inte läst.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är väldigt många som gillar serien.

      Radera
  4. Jag är lite nyfiken på den, men undrar om jag verkligen ge mig på en så lång serie.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är ju inte så jättelång, bara 7 delar. Ett par av de första delarna är ganska lika varandra men sen blir det bättre.

      Radera