torsdag 9 november 2023

Hett i hyllan #430 - vecka 45

 

Jag har ju varit borta ett bra tag nu pga sjukdom och under den tiden har jag faktiskt inte läst speciellt mycket. Har ju inte hunnit heller mellan sjukhusinläggningar, läkarbesök och behandlingar. Under den här tiden har alltså böckerna bara staplats upp så nu finns det ännu fler olästa böcker i hyllorna och högarna som väntar på att någon tar upp dem och sätter igång och läser. Så nu är det dags att visa upp dessa i Monikas Hett i hyllan.


Min hyllvärmare den här gången är 



Cari Mora av Thomas Harris (titeln är länkad till förlagets sida och där står det mer om boken)








Den här boken köpt jag på bokrean 2021 och jag lockades nog av att det är ju den här författaren som också skrivit När lammen tystnar... Nu får vi se när jag äntligen hinner läsa den, har ju fortfarand drivvis md böcker som måste läsas.

6 kommentarer:

  1. Jag är ju bekant med författaren, men denna har jag inte läst. Låter intressant.

    SvaraRadera
  2. Författaren känner jag till, men inte boken. Hoppas du mår bättre nu!

    SvaraRadera
  3. Den har visst fått blandad kritik. Vissa tyckte att den var jättebra, vissa att den var usel.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sånt brukar jag inte kolla förräns jag själv läst boken

      Radera