torsdag 11 januari 2024

Helgfrågan vecka 2: Läsning under Trettonhelgen

 


Det är torsdag och torsdagar är mina "vilodagar" då jag bara njuter a först en varm (het) dusch, sen en helkroppsinsmörjning med mjukgörande salva och därefter TV-tittning och en liten  tupplur. Och sen på kvällen har jag tid för en del annat, och då passar det ju bra med att svara på Mias Helgfråga. Den här veckan lyder den

                          Fick ni något läst under jul-trettonhelgen?

Nja, läste gjorde jag ju men läste bara ut sovrumsboken och började på nästa så just nu läser jag (titlarna är länkade till förlagens sida där det finns mer info om böckerna)

I köket
Skilaki - byrackan som blev filmstjärna av Elizabeth Sjöberg Strand & Dag Öhrlund










I sängen
Bakom stängda dörrar av B.A. Paris



5 kommentarer:

  1. En hundbok låter lite kul tycker jag!

    SvaraRadera
  2. Hanneles bokparadis11 januari 2024 kl. 22:39

    jag läste inte heller så mycket.

    SvaraRadera
  3. Kul att läsa ut en bok i alla fall. Det händer ju annat under julen som gör det nästan omöjligt att läsa. Kul med en bok om en hund.

    SvaraRadera
  4. Byrackan som blev filmstjärna lät ju annorlunda, böcker om hundar kan vara charmiga, bara de inte är för sorgliga...

    SvaraRadera
  5. Bakom stängda dörrar låter som en spännande bok.

    SvaraRadera