onsdag 3 januari 2024

Tillbakablick 2023


 Kan inte säga att 2023 var ett bra år, snarar tvärtom. Men det var året då jag tog tillbaka mitt liv och insåg att jag inte borde andra låta definiera mig och vad och vem jag är, det är dt jag själv som gör. Men det skedde inte förräns halva året gått och jag fick ett så allvarligt besked att det skakade om hela min tillvaro. Men då hade alltså halva året gått och därmed hann det inte heller bli så mycket läst eller recenserat, och framför allt så hade jag inte ork att föra bok ordentligt. Så det som sen bokfördes blev alltså de sista månaderna.

Antal lästa böcker: 18
Antal sidor: 5008
Inbundet: 4
Kartonnage: 6
Danskt band: 2
Häftad: 1
Pocket: 5
Lästa rec.ex: 16
Lästa hyllvärmare: 1
Köpta: 3
Fått: 9

De här siffrorna är tyvärr inte helt säkra, första hälften av året är fortfarande lite dimmigt och jag hade inte möjlighet att hålla koll såsom jag i vanliga fall gör. Men fr o m årsskiftet 2023/2024 räknar jag med att det mesta ska kunna flyta på som vanligt




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar