torsdag 4 januari 2024

Hett i hyllan #438 vecka 1

 


Igår var en lite deppig dag då det kändes som att allt var emot en. Och till råga på allt kom det ju snö i massor och maken var tvungen att vara ute till ca 22.30 för att hjälpa en bilist som fastnat precis vid oss, så han var sen helt slut.
Jag hoppas nu att allt blir bättre idag och jag börjar med att visa upp en av mina hyllvärmare i Monikas Hett i hyllan.

Bokcirkeln vid väldens ände  av Frida Skybäck (titeln är länkad till förlagets sida där det finns mer info om boken) 
Den här boken köpte jag på rea-på-rean på Akademibokhandeln 2021. Jag har hittills alltid gillat det jag läst av Skybäck så självklart åkte den ner i shoppingkorgen när den nu var i reakorgen för 50% på reapriset. Men självklart köpte jag då fler böcker än vad jag hann med att läsa just då, men den här hoppas jag hinna läsa inom en snar framtid.

7 kommentarer:

  1. Den har jag läst, men jag tyckte det var på tok för lite bokcirkel i den 🙂

    SvaraRadera
  2. Jag gillade den här och hennes feelgood och blev faktiskt lite besviken när hon bytte genre även om hennes spänningsböcker säkert är jättebra de med!

    SvaraRadera