torsdag 18 januari 2024

Helgfrågan vecka 3: Nya böcker

 


Har precis kommit upp från eftermiddagsvilan och ätit middag så nu har jag kvällen på mig att "jobba" lite. Jag börjar med att svara på Mias Helgfråga som lyder

Det är ett nytt år och då nya böcker för våren 24.
Är det någon speciell bok du vill sätta tänderna i?

Nej, har ingen koll alls på vad som utkommer under våren och har inte ens tänkt på eller hunnit sätta mig in i det. Det jag ser fram emot att sätta tänderna i är mina enorma bokhögar med olästa böcker...




7 kommentarer:

  1. Jag har cokså olästa böcker och framför allt obloggade böcker.

    SvaraRadera
  2. jag har mycket bra i egen bokhylla

    SvaraRadera
  3. Eftermiddagsvila, en sådan tycker jag vi borde införa på mitt jobb!

    SvaraRadera
  4. en och annan ny titel kan en ju inte undgå att notera oavsett alla egna

    SvaraRadera
  5. Fröken Christina19 januari 2024 kl. 00:19

    De högarna är enorma.

    SvaraRadera
  6. Jag borde också fokusera på mina jättemängder med olästa böcker här hemma, men vet att det kommer att ramla in några till under året om jag känner mig själv.

    SvaraRadera
  7. Bäst att ta det lite som det kommer. För mig som lånar det mesta på biblioteket är det ju heller inte säkert att allt nytt hamnar där på bibliotekshyllorna.

    SvaraRadera