onsdag 15 april 2015

Omslagsonsdag #87 - Fåglar

Onsdagar brukar jag börja med Omslagsonsdag som i vanliga fall anordnas av Bokpotaten men den här veckan är det C.R.M. Nilsson som vikarierar . Omslagsonsdag går ut på att man ska visa upp omslag efter ett visst tema och för mig är det perfekt att fokusera på omslag efter ett visst tema, eftersom jag i vanliga fall knappt märker omslaget. Temat idag är fåglar.

 

 

 

Den som jag tycker drar ögonen till sig är färgglada Ingens mamma men min favorit är ändå Åsa Larssons Till dess din vrede upphör. Vilken tycker du bäst om?



4 kommentarer:

  1. "Svart som natten" hade jag ju kunnat ta med. Att jag inte tänkte på den! Jag tycker annars "Steglitsan" är fin.

    SvaraRadera
  2. Gillar också Åsa Larssons bäst :)

    SvaraRadera
  3. Tycker om omslaget till Åsa Larssons bok.

    SvaraRadera
  4. Jag tycker väldigt mycket om Steglitsan :)

    SvaraRadera