lördag 11 juli 2015

#chicklit - Sommarlov med Kulturkollo

Det här inlägget ingår i Kulturkollos utmaning #sommarlovmedkulturkollo. Dagens ord är #chicklit.

Jag har aldrig varit mycket för #chicklit. Visst, jag kan tänka mig att läsa enstaka böcker men chicklit är ingenting jag väljer själv om jag ska köpa en bok. Men, som sagt, jag har ju läst några och en av de första jag läste var Vattenmelonen av Marian Keyes. Jag kan för mitt liv inte komma ihåg vad den handlade om, men jag vet att jag har läst den.


3 kommentarer:

  1. Jag har aldrig läst nån bok av Marian Keyes, men funderar på det. :)

    SvaraRadera
  2. Den har jag också läst för många år sedan men minns inte heller den!

    SvaraRadera
  3. Jag gillade de böcker av Keyes som jag läste, men jag tappade bort henne någonstans på vägen.

    SvaraRadera