söndag 26 juli 2015

Veckoplanering vecka 31

Veckoplaneringen för vecka 30 höll inte alls utan den spårade ur helt efter första boken. Men jag läste ut Alias monster i alla fall, så nu har jag den ur vägen.

De flesta av de planerade böckerna borde alltså gå vidare till vecka 31, men jag har bestämt mig för att den här gången börja om - är lite trött på böcker som ibland hänger med i planeringen flera veckor i taget.Så får vi se hur den här planeringen håller - jag har en misstanke om att den inte lär hålla speciellt bra, men försöka duger.

Så det jag tänkt mig försöka hinna läsa v 31 är



Gökens rop av Robert Galbraith
(som jag redan börjat på)












De kallade mig Ise av Madeleine Krell












Himmelsdalen av Marie Hermanson










Jakthundarna av Jørn Lier Horst

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar