fredag 6 oktober 2017

Helgläsning vecka 40

Den här helgen lär det inte bli speciellt mycket lästid, men jag får försöka läsa någon sida då och då. Imorgon ska vi se The Book of Mormon på Chinateatern i Stockholm och därefter middag på restaurang så med restid så går nog nästan hela dagen åt. Så då är det söndagen kvar, och då blir det sovmorgon och därefter allt det vanliga vi brukar göra på söndagar, alltså blir det inte så jättemycket tid över för läsning då heller.

Men lite hoppas jag hinna läsa ändå och då tänkte jag hänge mig åt de här









Doften av falska påvar och nybakade wienerbröd av Lena Nordenjack












De förjagade av Mikael Strömberg












Det blir intressant att se om och hur mycket jag hinner läsa. Och hinner jag inte så får böckerna hänga med på nästa veckas läsalista, det är inte värre än så.

Vad ska du läsa i helgen?





1 kommentar:

  1. Skrik tyst så inte grannarna hör och Sånger i skymningen ska jag nog läsa :)

    SvaraRadera