måndag 7 juni 2021

Läsplanering Juni 2021


 

Nu är vi redan inne i juni så jag ligger efter med den här planeringen men nästa månadsskifte hoppas jag ha hunnit komma i fas med det här också.

Nu är det alltså planering för juni månad som gäller och jag har inte bara bokvagnen full utan har också fått till viss del börja med bokhögar också. Det har nog aldrig kommit så många spontanutskick som den här våren och jag ha nog inte heller varit tvungen att tacka nej till så många erbjudanden som den här våren, det har fullkomligt vällt in böcker. Och alla ska ju också läsas och det är ingen lätt sak att prioritera i den här floden av rec.ex. Allt ska såklart läsas men de böcker  jag verkligen ska försöka fokusera på i juni är



Agent Sonya av Ben Macintyre







Blodgärning av Thomas Svensson











Järnmärkt av Helén Wigh











När vi faller av Gabriella Ullberg Westin











Vedergällning av Robert Harris











Sockerormen av Karin Smirnoff











Och såklart en hyllvärmare där jag ännu inte blivit klar med 

Skyldig som synden av Tami Hoag











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar