söndag 27 juni 2021

Läsplanering vecka 26

 Som det ser ut nu så blir vecka 26 en lugn vecka och det behövs just nu. Jag har faktiskt redan kunnat systematiskt minska lite på högarna med olästa böcker men behöver minska på dem ännu mer. Och det som jag behöver lägga ordentligt med tid på är recensionerna, för de gick inte så bra under föregående vecka som jag hade hoppats. Nu behövs alltså riktiga krafttag så att jag kommer ikapp och kan sen koncentrera mig på att skriva recensionen direkt när jag läst ut en bok.  


Det jag tänkt läsa under vecka 26 är

När vi faller av Gabriella Ullberg Westin






Minnesskrinet av Oskar Källner & Karl Johnsson






Dragoner av Gertrud Hellbrand






Spegelbilden av Joseph A. Davis







Vad ska du läsa under kommande vecka?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar