torsdag 31 december 2020

Helgfrågan vecka 53: Nyårsafton

 


Nyårsmiddagen uppäten - MUMS! Kvällsvilan avklarad så nu är det dags att ta itu med annat så här på årets sista kväll. Först ut är att svara på Mias Helgfråga

Vad tycker ni om de nya orden för 2020? Eller vet ni vad mjuta och becknarväska är?

Fick ni någon bok i julklapp?

-----------

De flesta av orden känner man ju till, men det fanns såklart några som jag inte hade koll på. 

Jadå, både maken och jag fick precis det vi hade önskat oss och så kom vi överens om att köpa några till  senare. Jag fick





3 kommentarer:

  1. trevliga julklappar, gott nytt läsår!

    SvaraRadera
  2. Familjen har jag läst. den är skrämmande. många borde läsa. Tove Alsterdal tänkte jag läsa. gott nytt år!

    SvaraRadera
  3. Det var en blandad kompott. Det blir säkert en intressant och/eller trevlig läsning.

    SvaraRadera