måndag 21 december 2020

Sammanfattning/utvärdering vecka 51

 Det blev en sån där nja-vecka igen. Men den här gången var det faktiskt läsningen som blev mest lidande av att jag var okoncentrerad Recensionerna har börjat flyta på lite bättre och jag hoppas få undan ett antal den här veckan. Trots att jag har mycket att tänka på den här gången också (som det har varit av och till under hela året) så hoppas jag att det är färdigfunderat nu och att det inte dyker upp nya gupp på vägen. Jag får nog helt enkelt lägga funderingarna på hylla och försöka glömma bort dem så gott det går.





Det jag ändå hann med under vecka 51 var

Jag läste ut 1 bok

Herdedikter & mord av Lars Torstenson

Jag publicerade 3 recensioner

Luna - Maria Trolle 

En nästan perfekt mamma - Lilly Emme 


Det fanns 3 rec.ex (eller rättare sagt, 1 rec.ex och 2 julklappar) i brevlådan

Alkemisten av Paolo Coelho
Vad skulle Ribbing säga? av Magdalena Ribbing
Lögnspiran av Joseph A. Davis

Jag köpte 0 böcker


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar