fredag 4 december 2020

Helgläsning vecka 49

 Det blir en mycket lugn helg igen för som vanligt numera så stannar vi hemma. Den här helgen har vi ändå en hel del att göra för vi harr tänkt laga en del julmat färdigt in i frysen så att det bara är sen att ta fram när det väl är julafton. Så i helgen är det tänkt att maken ska fixa köttbullar medan jag gör kålrotslåda och morotslåda. När jag väl fått in lådorna i ugnen så blir det perfekt med tid att sitta och läsa medan man väntar på att lådorna blir klara.  Den här helgen tänkte jag också försöka få fart på recensionsskrivandet också för det är dags att jag jobbar undan högarna av lästa men icke recenserade böcker om finns på skrivbordet. 


Det jag tänkt läsa den här helgen är

Den sovande nymfen av Ilaria Tuti






Midnattsbiblioteket av Matt Haig







Vad ska du läsa i helgen?






1 kommentar: