tisdag 29 december 2020

Top Ten Tuesday: Favoriter 2020

 

Just nu är det nästan för lugnt hemma - det är så sömnigt att jag har svårt att få nånting gjort så jag måste hitta på något enkelt sätt att komma igång på och då passar ju Top Ten Tuesday bra nu när temat även den här gången fungerar bra för mig. Temat är "Favorite Books of 2020"

FAVORITBÖCKER 2020

-----------------
Jag läste färre böcker än någonsin tidigare under 2020 pga olika orsaker men bland dem jag läste fanns en hel massa som jag tyckte riktigt mycket om. Böckerna är listade utan inbördes ordning och titeln är länkad till recensionen
1. Tiden dödar långsamt av Michel Bussi
2. Doña Maria - kvinnor i vitt av Cecilia Samartin
3. Allt var för Liv - Aliya Dahlgren
4. I mörker gömd av Karin Slaughter
5. Havets drottning av Jöns Hellsing
6. Astrids resa av Pia F Davidson
7. Sen for jag hem av Karin Smirnoff
8. Fjärilsrummet av Lucinda Riley
9. Blodsband av Edvard Fenvik
10. Stora boken om Rörstrand av Bengt Nyström, Petter Eklund, Jan Brunius, Annika Tegnér 



Hela favoritlistan finns HÄR och Månadens bästa finns HÄR

1 kommentar: