fredag 11 december 2020

Helgläsning vecka 50

 Läsningen den här veckan har inte gått så bra som jag hade hoppats i och med att jag åkte på ännu en käftsmäll (såklart) och tappade i och med det lite fokus. Det blev inte av att göra lådorna förra helgen så det fick vi skjuta på en vecka och nu är det dags. Och det betyder lästid medan jag väntar på att lådorna blir färdiga i ugn på låg temperatur. På söndag blir det såklart en hel del planering så att vi hinner få hem allt vi behöver till jul- och nyårshelgerna och så ska jag försöka jobba duktigt med recensionerna så jag äntligen ska komma ikapp med dem. Men det blir självklart tid för läsning också även m det just nu är en hel massa annat som jag borde göra.


Det jag tänkt läsa den här helgen är

Älskade jävla jul av Birgitta Bergin






Herdedikter & Mord av Lars Torstenson





Den sovande nymfen av Ilaria Tuti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar