söndag 28 mars 2021

Läsplanering vecka 13

 Vecka 13 blir en relativt lugn vecka. Det enda vi har på schemat är möte på banken på tisdag, utöver det så har vi "ledigt" från alla måsten och kan ägna oss åt sånt vi tycker är roligt, för mig läsning och recensioner, för maken blir det moppemekande. När det gäller läsning så är det redan nästan givet vad jag ska göra i och med att Mias Påskläsutmaning går igång 1 april och jag har gjort en TBR till den utmaningen. Sen ska jag skriva recensioner och nu börjar det se riktigt ljust ut på den fronten, med lite tur är jag helt ikapp om ett par veckor. Det ska bli så skönt att sen slippa jättehögen med lästa men orecenserade böcker på skrivbordet.

Det jag tänkt läsa den här veckan är


Rovhjärta av Ulrika Rolfsdotter

Läser just nu





Ö i dimma: Om Utö, pesten och coronan av Jon Kahn






Amerikansk jord av Jeanine Cummins






En förlorad kärlek av Alyson Richman






Ghettokungen av Sammy Jeridi







Vad ska du läsa under kommande vecka?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar