onsdag 3 mars 2021

Omslagsonsdag vecka 9: Stolar, fåtöljer

 

I vanliga fall bryr jag mig inte så mycket om utsidan utan det är insidan som räknas, men när det gäller böcker så är ju omslaget det första man ser. Så på onsdagar visar jag upp omslag efter ett givet tema. Det är bara omslaget som gäller, innehåll och titel spelar ingen roll.

Vill du också vara med och visa upp omslag så lägg en länk i kommentarerna så jag hittar dig sen. Du har hela veckan, fram till nästa onsdag, på dig att lägga upp dina omslag. Fri tolkning och OK att leta rätt på omslag var man vill.
Igår kväll satt jag och bläddrade i senaste numret av Antik & Auktion och blev å sugen på att byta ut en del av möblemanget här hemma att jag bestämde mig där direkt för att temat för Omslagsonsdag den här veckan skulle bli

STOLAR, FÅTÖLJER


------------





4 kommentarer:

  1. Det sjunde rummet såg så där härligt mystisk ut! Här är fler stolar: https://ibokhyllan.blogspot.com/2021/03/omslagsonsdag-i-ett-fritt-fall-mellan.html

    SvaraRadera
  2. Så många fina omslag. Jag missade fåtöljerna på Åsa Hellbergs bok. Jag tog med ett par soffor också. Här är mina sittvänliga omslag:

    https://skrivrobert.blogspot.com/2021/03/omslagsonsdag-v-9-stolar-fatoljer.html

    SvaraRadera
  3. Titta så många fina stolar du hittade! Dolken från Tunis är snygg och jag vill läsa Det sjunde rummet.
    Här är mina stolar:
    https://ettmystisktbibliotek.blogspot.com/2021/03/omslagsonsdag-v-9-stolar-fatoljer.html

    SvaraRadera