måndag 8 mars 2021

Sammanfattning/Utvärdering vecka 9

 Vecka 9 blev ännu en av veckorna som inte riktigt gick som planerat. Det blev mer sånt som inte har med läsning och recensioner att göra än vad jag hade tänkt mig och då hann jag inte med allt det som var på planeringen. Men det är som det är, just nu har jag inga val utan det är bara att kavla upp ärmarna och gneta på... och hoppas på att kommande vecka blir bättre, även om det inte ser så bra ut i planeringen än så länge.




De jag hann med är

Jag läste ut 1 bok

Skandal i svart av Jessica Fellowes

Jag publicerade 1 recension

Thoras arv av Pia F Davidson

Det fanns 3 rec.ex i brevlådan

Dragoner av Gertrud Hellbrand

Vedergällning av Robert Harris

Den som ser av Herbjorg Wassmo

Jag köpte 5 böcker

Änkorna av Pascal Engman

Kolibri av Kai Hiekanpelto

De försvarslösa av Kati Hiekanpelto

De rättslösa av Malin Thunberg Schunke

En bokhandlares dagbok av Shaun Bythell




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar