fredag 14 maj 2021

Helgläsning vecka 19

Det blir en lugn helg igen, det är helt tomt på schemat. Det betyder att både maken och jag kan hålla  på med det vi tycker är roligt, dvs maken kan mecka moppe och kanske ta en eller ett par provturer med den. För mig blir det i sådana fall mycket läsning och förhoppningsvis hinner jag också skriva en hel del recensioner (lördagar har ju hittills inte gått så bra, men jag kan väl ändå hoppas på att även det bättrar sig lite nu). Och så är det nog också dags att ta ut min nya elrullstol på en runda till ute så jag får vanan inne att styra den. Även om det gick relativt bra första gången så fanns det en del som jag nog måste öva mer på.

Men, som sagt, som det ser ut nu så lär jag få ordentligt med tid för läsning.

Det jag tänkt läsa den här helgen är


Faust av Gustaf Skördeman






Som en fjäder i vinden av Sofia Lundberg







Vad ska du läsa i helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar