måndag 17 maj 2021

Veckosammanfattning/utvärdering vecka 19

 Vecka 19 blev faktiskt en riktigt bra vecka då jag hann med rätt så mycket av det jag hade planerat att göra. Inte alt såklart, men målsättningen bör nog alltid vara högt satta för då blir man ändå nöjd med allt man hunnit med och man blir nöjd med slutresultatet.

Läsningen fungerade riktigt bra, kanske inte rakt av med antalet böcker, men antalet sidor blev bättre än på länge. Och trots att det inte blev så många recensioner heller så minskar högen med olästa, icke recenserade böcker. Det känns som att det mesta nu äntligen vänder och det är inte bara önsketänkande utan en realitet

Det jag hann med under den gångna veckan var

Jag läste ut 2 böcker

När allt brister av Helena Kubicek Boye

Giftmakerskan av Sarah Penner

-----------------

Jag publicerade 2 recensioner

Spökfången - Jens Henrik Jensen 

Tatra - Lisa Hågensen 

------------------

Det fanns 3 rec.ex i brevlådan

Minnesskrinet av Oskar Källner  och Karl Johnsson

Vivvans galna spektakel av Carolin Zander

Flicka A av Abigail Dean

------------

Jag köpte 0 böcker

------------


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar