måndag 3 maj 2021

Sammanfattning/utvärdering vecka 17

 Nu börjar det verkligen ta sig med både läsningen och recensionerna. Än så länge syns det kanske inte så mycket i den veckovisa redovisningen men jag känner själv hur mycket lättare de blivit att koncentrera mig på både läsningen och recensionerna. Trots att jag under längre tid känt att allt börjar lossna nu så är det först och främst under vecka 17 som den riktigt, riktiga förändringen åt det positiva kommit. 



Det som hänt under vecka 17 är

Jag läste ut 2 böcker

Profetens sista död av Håkan Östlundh

Grindvakterskan av Elvira  Berg

------------------

Jag publicerade 2 recensioner

Mörkret före gryning - David Baldacci 

Blackmoore - Julianne Donaldson 

----------------

Det fanns 6 rec.ex i brevlådan under veckan

Gäld till djävulen av Lisa Hågensen (dublett)

Rummet av Lisa Hågensen

På djupt vatten av Ellinor Wessel

Nagdabergen av Zelda Falköga

Roskoden av Kate Quinn

Fadern av Pia Kask

------------

Jag köpte 0 böcker



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar