fredag 28 maj 2021

Helgläsning vecka 21

 Det blir en mycket lugn helg, till och med lugnare än förra helgen. Maken ska skjutsa min bror hem på ördag och då får jag lite egentid i ett par timmar  och kan ägna mig helhjärtat åt läsning och recensioner. Förhoppningsvis får jag mer gjort då än vad jag gjort under de senaste lördagarna för mitt "track record" för lördagar ligger inte precis i topp. Av någon underlig anledning har jag under det senaste halvåret inte fått nästan nånting gjort på lördagar, utan den har blivit en ofrivillig "bloggfri dag" trots att jag hela tiden hoppats på att få mycket gjort just den dagen för då brukar det inte finnas speciellt mycket annat som pockar på uppmärksamheten

Det jag tänkt läsa under helgen är


Ett rent helvete av Anne Liljeroth











Fjällmordet av Karin Färnlöf Clarin












Tracy bortrövad av Marianne Almesåker











Vad ska du läsa den här helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar