onsdag 26 maj 2021

Omslagsonsdag vecka 21: Science fiction

 

I vanliga fall bryr jag mig inte så mycket om utsidan utan det är insidan som räknas, men när det gäller böcker så är ju omslaget det första man ser. Så på onsdagar visar jag upp omslag efter ett givet tema. Det är bara omslaget som gäller, innehåll och titel spelar ingen roll.

Vill du också vara med och visa upp omslag så lägg en länk i kommentarerna så jag hittar dig sen. Du har hela veckan, fram till nästa onsdag, på dig att lägga upp dina omslag. Fri tolkning och OK att leta rätt på omslag var man vill.

Vi fortsätter väl med genréer och då blir veckans tema

SCIENCE FICTION


--------------

Jag läser väldigt lite sci-fi så det blir inte speciellt många från mig men kanske att jag får lite tips från er andra om böcker jag borde prova på.





Jag gillar omslaget på Bortom portalen! Vilken tycker du bäst om?

3 kommentarer:

  1. Så kul med Sci-fi tips. Är så dålig på att hitta böcker i denna genre.
    Hör kommer mina omslag: https://lenasgodsaker.blogspot.com/2021/05/omslagsonsdag-vecka-21-science-fiction.html

    SvaraRadera
  2. Oj oj, så mycket det då var att välja bland, svårt att sovra bland alla godbitar. Science fiction har ju liksom blivit genren framför alla genrer för mig. Läst nästan alla av dina. Mitt inlägg finns här: https://bloggbokhyllan.blogspot.com/2021/05/omslagsonsdag-science-fiction.html

    SvaraRadera
  3. Den här gången är jag väldigt sen av flera skäl. Artemis har jag också med. Min favorit bland dina är nog också Bortom portalen.

    https://skrivrobert.blogspot.com/2021/05/omslagsonsdag-vecka-21-science-fiction.html

    SvaraRadera