fredag 16 juli 2021

Helgläsning vecka 28

 Det blir nog en lugn helg igen med mycket tid för läsning. Enda måste vi har är att vi ska iväg för att handla på lördagsmorgonen, men resten av helgen stannar vi nog hemma. Och då hoppas jag hinna läsa en  hel del, men det förutsätter att det inte blir alltför tokhett väder för då rinner orken av en redan på morgonen. Till den här helgen har jag nu plockat fram tre väldigt lätt- , och förhoppningsvis, snabblästa böcker. Jag kanske inte hinner läsa ut alla tre men jag hoppas nog hinna läsa ut i alla fall två av dem och börja på den tredje

Böckerna jag tänkt läsa är

Tur och retur i kärlek av Maja Willander






Midsommarblot av Ewa Klingberg






Minnesskrinet av Oskar Källner & Karl Johnsson






Vad ska du läsa i helgen?









 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar