söndag 11 juli 2021

Läsplanering vecka 28

 Vecka 28 blir en lugn vecka utan några måsten eller någonting schemalagt, så just nu är det tomt i kalendern, vilket är väldigt skönt. Jag hoppas nu hinna med att både läsa många böcker och skriva riktigt många recensioner. Nu ska det ju bli rätt så varmt den här veckan och jag vet ju att sådan värme brukar föra med sig att man inte orkar så mycket, men vi får helt enkelt se till att hålla nere temperaturen inomhus så att jag orkar "jobba".på så att jag äntligen kommer ikapp för nu börjar det verkligen närma sig vilket inte är en enda dag för tidigt.

Det jag tänkt läsa under vecka 28 är

När vi faller av Gabriella Ullberg Westin






Nagdabergen av Zelda Falköga







Midsommarblot av Ewa Klingberg










Tur och retur i kärlek av Maja Willander











Vad ska du läsa under kommande vecka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar